Swishfund

Website
SwishFund is bij Eenvoud gekomen met de vraag om een actiematige lead generator te realiseren in de vorm van een website. De website moet gebruiksvriendelijk en snel zijn en bezoekers aanzetten tot invullen applicatie formulier, een heldere CTA. Daarnaast is Eenvoud verantwoordelijk geweest voor de huisstijl van Swishfund. Zo hebben we het logo ontworpen, kleuren bepaald en een modern lettertype gekozen en dit alles tot een geslaagde site samen weten te smelten.
De uitdaging
De uitdaging zat er in om een look & feel te realiseren die vertrouwen wekt, maar ook modern is en niet te stoffig. Het gaat immers om een financiële dienst. Daarnaast hebben we een maatwerk applicatie formulier gemaakt dat gekoppeld is met het CRM systeem dat SwishFund gebruikt. Het formulier bevat diverse stappen, een upload mogelijkheid voor een MT940 bestand en een koppeling met een extern systeem dat banktransacties scraped.
De laatste uitdaging was het aantal bezoekers dat verwacht wordt op de website. SwishFund wilde tijden het WK een tv commercial tonen om traffic te generen naar de website. De site en hosting moet daarmee ook deze enorme bezoekersstroom aan kunnen.
Resultaat
Het resultaat is een modern vormgegeven website die aanzet tot het nemen van actie, het formulier invullen. Er is een interactieve slider gemaakt waarmee bezoekers meteen kunnen zien wat een bepaalde lening kost en wat er terugbetaald dient te worden binnen welke termijn.
Door het gebruik van testimonials en videoboodschappen wordt de website persoonlijk.
De website wordt gehost op een dedicated server in de cloud en alle assets (beelden, html, javascript, etc.) wordt gehost via CDN zodat de zware bestanden extern worden gecached. Hierdoor kan de website duizenden bezoekers tegelijk aan.
BEKIJK HET VOLLEDIGE RESULTAAT OP

